3 sierpnia 2013

Spaghetti bolognese z papryką

Spaghetti chodziło za mną i chodziło i wygrało.
Zrobiłam, ale trochę inne niż zawsze i
które już wam pokazywałam TU.
Trochę cofnęłam się w czasie,
bo od takiego spaghetti zaczynałam i
Mamuśka gotuje tylko takie.
Codziennie idąc do pracy przechodzę przez rynek i
nie mogę się oprzeć jak patrzę
na te wszystkie kolorowe i piękne warzywa.
Skusiła mnie papryka i kiedy ją wybierałam
już wiedziałam co z nią zrobię :-)
Spaghetti jest naprawdę pyszne i szybsze niż poprzednia wersja.
A które lepsze...?
Decyzję pozostawiam wam ;-)





Składniki:
  • makaron spaghetti
  • 2 garście ugotowanego mięsa wieprzowego, np z zupy
  • 1,5 kg miękkich pomidorów
  • 4 papryki
  • 2 duże cebule
  • 2 łyżki przecieru pomidorowego
  • 1 łyżka ziół prowansalskich
  • 1 łyżka bazylii
  • 1/2 łyżeczki ostrej papryki
  • kilka ząbków czosnku
  • 2 łyżki oleju
  • sól i pieprz

Makaron gotujemy al dente wg przepisu na opakowaniu.
Cebule i papryki kroimy w kostkę i podsmażamy na oleju.
Pomidory zalewamy wrzątkiem,
obieramy ze skórki i kroimy na kawałki.
Dodajemy do gara i gotujemy ok. 30 minut.
Po tym czasie wrzucamy pokrojone mięso,
dodajemy przecier- fajnie nam zagęści sos,
zioła, przeciśnięty czosnek, paprykę i
doprawiamy solą i pieprzem.
Gotowe !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...