3 grudnia 2012

Wyniki konkursu miodkowego z Podravką

Zabawa dobiegła końca,
słodki konkurs się właśnie skończył!-
czas więc wyłonić zwycięzców :-)




Jest mi niezmiernie miło,
że dostałam od Was tak wiele świetnych przepisów,
tym bardziej było mi ciężko wyłonić i nagrodzić tylko 4 osoby.
Przy wyborze kierowałam się cudownymi emocjami, które towarzyszyły mi non stop i serduchem:)
Niektóre przepisy mnie zadziwiły,
niektóre zaskoczyły, a niektóre po prostu zwaliły z nóg :) -
i właśnie zaczynamy od 1. miejsca.


1. miejsce i zestaw 10 szt. miodów wygrywa:

MAJKA i przepis na-
Skrzydełka w miodzie ze smażona kapustą z sosem miodowo pomidorowym z fasolą-
Jestem pod wrażeniem doboru składników i ilości miodu:)!



2. miejsce wygrywa i zestaw 8 szt. miodów wygrywa:

JOANNA GOLEC i przepis na:
"Miodową zupę fasolową"
Przepis bardzo ciekawy i wierzę, że zupa jest niesamowicie rozgrzewająca:)


3. miejsce i zestaw 6 szt. miodów wygrywa:

ANNA JANKOWSKA i przepis na:
"Krokiety na słodko"
Czasami naleśniki z czekoladą też zastępują nam obiad, więc przepis jest trafiony w 10tkę;)



4. miejsce- wyróżnienie- i zestaw 4 szt. miodu wędruje do:

ANDRZEJA WARCHOŁA za przepiękny, długaśny i poprawiający humor rymowany wierszyk o "Podravka Body -Sushi" i zdjęcie.
Nie jest to co prawda przepis, natomiast czułabym się źle nie wyróżniając tak oryginalnego pomysłu.





Wszystkie przepisy laureatów nagród plus wierszyk znajdziecie na fan page Commandarii.

ZWYCIĘZCOM GRATULUJĘ I
PROSZĘ O MAIL'A NA TEN SAM ADRES Z DANYMI DO WYSYŁKI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...