1 września 2012

Sałatka z makaronem stelline i paluszkami krabowymi

Szybka i bardzo smaczna sałatka.
Sałatki z makaronami są szczególnie smaczne,
a z tymi malutkimi smakują świetnie.
Sałatka typowo imprezowa-
zdecydowanie nadaje się na parapetówkę.
Sosy majonezowe są dosyć ciężkie,
więc proponuję dodać
pół na pół z jogurtem naturalnym.
Do sałatki można również
dodać jakąś wędlinę,
ząbek czosnku czy inne przyprawy.
Ogórek dodaje fajnej świeżości,
polecam posypać zieleniną.




Składniki:
  • 20 dkg makaronu stelline
  • 1-2 długie ogórki
  • 25 dkg paluszków krabowych
  • puszka kukurydzy
  • 3-4 łyżki majonezu
  • 3-4 łyżki jogurtu naturalnego
  • koperek
  • sól& pieprz

Makaron gotujemy w osolonej wodzie
wg. przepisu na opakowaniu.
Odcedzamy i przelewamy zimną wodą.
Ogórka obieramy i kroimy w kostkę.
Do miski dodajemy makaron, ogórka,
odsączoną kukurydzę i
pokrojone w paski paluszki krabowe.
Dodajemy majonez, jogurt naturalny,
dokładnie mieszamy i
doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
Posypujemy koperkiem.
(ja miałam inne zioło, ale z koperkiem smakuje najlepiej)

źródło


11 komentarzy:

  1. Akurat zostało mi trochę paluszków krabowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też taką robię, ale daję jeszcze koperek:) Ps. Smacznie tu u Ciebie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widzę, Ty jeszcze jajko dodajesz, świetny pomysł:) Dzięki i pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Spróbowałam - dodałam jeszcze szczypiorek,koperek,natkę, czosnek i świeżą bazylię -i czaderska-słodko-świeżo-ostra:) dzięki za urozmaicenie diety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar zrobić tą sałatkę na spotkanie,tzw. "śniadanie" w pracy, z okazji Świąt Wielkanocnych. Jest inna od tych sałatek tradycyjnych.
    Dziękuję za przepis i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zapomnij napisac czy smakowała!!! 3mam kciuki:)

      Usuń
  5. Zrobiłam ta sałatkę i była bardzo wiosenna w smaku :) pierwszy raz skusiłam się na paluszki krabowe i muszę przyznać ze są bardzo smaczne :).Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj wieczorem robiłam identyczną sałatkę i dzisiaj...już jej nie ma. to wszystko wyjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...