4 września 2012

Sałatka brokułowa z jajkiem i kukurydzą

Przepis dostałam od Mamuśki,
która z kolei jadła tą sałatkę u znajomej
i strasznie Jej posmakowała.
Tak więc sałatka Lidki trafiła i do mnie.
Muszę przyznać, że faktycznie-
jest mało składnikowa i pyszna!
Sałatka jest szybka do zrobienia- tak w sam raz dla
niespodziewanych gości.
Ze stołu znika równie szybko.
A żeby nie była tak ciężka, to proponuję majonez pomieszać
z jogurtem naturalnym.





Składniki:
  • 1 duży brokuł
  • 4 jajka
  • 1 puszka kukurydzy
  • 3-4 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2-3 łyżki majonezu
  • koperek
  • sól& pieprz

Jajka gotujemy na twardo,studzimy i
kroimy w kosteczkę albo talarki.
Brokuła dzielimy na różyczki i gotujemy
w delikatnie osolonym wrzątku przez 4 minuty.
Odcedzamy i przelewamy zimną wodą-
żeby nie stracił swojego koloru i
aby zatrzymać proces gotowania.
Kukurydzę odsączamy z soku.
Majonez mieszamy z jogurtem i
doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
Koperek drobno siekamy.
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą i
polewamy sosem i posypujemy koperkiem.


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie salatki, proste, a tak wykwintne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brokuły uwielbiam we wszystkim!!! Sałatki z tym warzywem jeszcze nie robiłam ale widzę, że czas najwyższy nadrobic zaległości ;-)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie czas to naprawić! Sałatka z brokułem jest pyszna!:))

      Usuń
  3. Kocham takie sałatki!! A ta Twoja, mimo, że z sosem jogurtowo-majonezowym to wygląda apetycznie. Aż się zrobiłam głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sałatka. Widzę, że masz dużo świetnych przepisów, które mam chęć wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i zapraszam do próbowania wobec tego! ;-)

      Usuń
  5. coś wspaniałego ale ja jeszcze do tej sałatki dodaje ogórki korniszonki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, z korniszonkami nie próbowałam, ale je uwielbiam! Trzeba spróbować:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Mniam moje smaki ! Musi być przepysza - Dzisiaj ją wypróbuję, bo akurat mam brokułki w lodówce. :)No to ja dziękuje za pomysł na jutrzejsze sniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dodaje jeszcze lyżke chrzanu pycha...

    OdpowiedzUsuń
  8. dodaje jeszcze łyżeczke chrzanu pycha...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super smakuje ze świeżym posiekanym czosnkiem i z prażonym słonecznikiem :-) Spróbujcie naprawdępycha !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez sensu ze chcac otworzyc cos w nowej karcie z twojej strony, program odrazu stwierdza ze chce cos kopiowac. Utrudniasz. Nie rozumiem sensu, zwlaszcza ze przepisy nie sa twojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrudniam? Nie rozumiesz? Twój problem anonimie :) Tyle jest blogów, że zapraszam gdzie indziej :)

      Usuń
  11. a ja widzę na obrazku dodaną także sałatę - mylę się?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna klasyka, która zawsze się sprawdza :) Akurat będę miała pomysł na jutrzejszy lunch, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...